vrijdag 20 januari 2012

fotografie



Dag iedereen,

Mijn naam is amalia carpentier , ik ben amateurfotograafe en woon in koekelare westvlaanderen
Als amateurfotograafe richt ik mij vooral op bruidsfotografie , portretten en reportage met je lievelingsdier,communiens, en ook voor de fun

Over mijzelf: Sinds meerdere jaren een grote voorliefde voor fotografie, een hobby die ik altijd ben blijven koesteren en waar ik nog steeds het grootste plezier aan beleef, en steeds tot de vaststelling moet komen dat men steeds tijd tekort komt om mooie momenten vast te leggen. 

Mijn passie: Je kunt me overal vinden met mijn camera, in iedere denkbare omgeving, bij elke gelegenheid. Om mooie momenten vast te leggen, geniet ik van alles om me heen om juist op het goede moment de zo geliefde knop in te drukken.

-De basis van digitale fotografie 
-Uw camera optimaal te gebruiken 
-De basis vaardigheden van Photoshop (elements) 
-En waar je op moet letten bij het maken van een goede afdruk. 



foto bewerking

    friese veulen hengst 
    foto shoot goes werner 
    goes werner
    schania  lefranc
    adelina eerste communie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen